Hvorfor beder I mig om at anmelde et produkt?
Når du handler hos Matas, og du anvender dit Club Matas medlemskab, så registrerer vi dit køb i henhold til vilkårene for Club Matas. Det er på den baggrund, at vi spørger, om du vil dele din mening om dit køb. Din anmeldelse af produktet bliver offentliggjort på matas.dk på det pågældende produkts side, så andre kunder kan læse den.
Hvis du ikke ønsker at modtage flere af disse e-mails, kan du framelde dig nederst i mailen, som du har modtaget. Herefter vil du ikke fremover modtage denne type e-mails.
Desuden vil vi også gerne understrege, at vi naturligvis ikke videregiver dine personlige informationer.
Hvorfor skal jeg anmelde et produkt jeg ikke har købt?
Vi sender disse mails som opfølgning på køb i Matas butikker samt på matas.dk.
Det vil sige, at hvis du deler kort med eller har udlånt dit Club Matas kort til en ven eller familiemedlem, som har anvendt kortet til deres køb, vil du blive bedt om at anmelde deres produkt.
Det kan være derfor, du ikke kan genkende produktet vi beder dig om at anmelde.
Kan jeg undgå at få mails om produktanmeldelser?
I mailen hvor vi opfordrer dig til at anmelde dit seneste køb finder du et link nederst, hvor du kan framelde dig denne type af e-mails. Klikker du her sender vi dig ikke flere.
Ellers kan du gå ind på "Mit Matas" og derefter til "Indstillinger" - "Tilladelser". Her kan du markere, hvilke mails du ønsker at få. På den måde kan du let tilpasse antallet og få det, du mener er relevant for dig.